24 maj

Grillning med klassen idag på lektionen, så gjorde vi potatissallader, inte jag dock
jag stod för ätandet istället. Hahah, Mysig eftermiddag!

Ellinor tvinga med mig till Körskolan, klarade B delen. De går framåt, nöjdis!

Körde hem och tänka sig, inget motorstopp! Jag är känd för mina motorstopp.
Dem kommer i orättans tid, speciellt i korsningar.

Ikväll har jag lyckats med något som jag aldrig gjort förr. Jag blev arg på min
bror och börja slå på mig själv, först huvudet och sedan en smäll mot höger öra.
Resultat = ONT! Susar, piper & värker. Ajajaj! medicin finns de för öron?




Kommentarer
Postat av: Sanne

Snart körkort alltså? :)

2010-05-25 @ 16:35:13
URL: http://sannestrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0