28/5 Underbara roliga fredag!

Först och främst tänkte jag skriva och berätta om torsdagen, som var igår alltså.
Åkte till skolan och hade friluftsdag, det var faktiskt skojsamt!
Självförsvaret var de roligaste medans quiegong ? kan inte stavat,
men den var underligast! haha.
Tog med mig jeppa ut så rullade vi nerför en liten kulle, alldeles utanför
idrottshallen, haha vi är inte friska men roligt hade vi!

Imorse började vi inte förns 12 så tog mig en sovmorgon,
jag å tildis gjorde klart vårat omprov, hoppas på G nu!
Idrotten var galet rolig! tog bilder med ina & emelie, sötisar!
dem visar jag imorgon. Tack för en supermysig dag alla flickor.

Efter skolan följde inis & emsan med mig ner på stan, mötte upp
kajsa och vi åkte bussen hem till jeppa. Vi grillade, fy tusan vad gott
allting var! Mina stjärnkockar är grymma. Kollade på aristocats, gullig film!
Klockren är vad den är. Åt massa annat gottis, tog oss en skogspromenad
och snackade å skrattade. En fantastisk kväll helt enkelt!
bilder kommer imorgon.

sleeeeping time! godnatt


Kommentarer
Postat av: J.

Åh, självförsvar, qui gong och rullandet var så kul :D

Fredagen var helt underbar, har alltid så kul med er flickor! :D <3

2010-05-29 @ 16:17:20
URL: http://pottfisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0