Saknaden tar över



Veckor och månader går som snart blir till år.
Det är alldeles tyst och stilla, det är på tiden att du
kommer hem, men de dröjer länge tills jag en dag
förstår att du aldrig kommer återvända.

Du kunde ofta ge oss skäll, för små saker t.ex att vi
var för långsamma med att svara i telefon, hämta saker
eller göra arbeten utomhus, trots hårda ord ville du aldrig
någon illa, fastän de kunde kännas så.

Och varje gång jag går förbi ditt hus, då väntar jag på
att ytterdörren ska öppnas och du ska gå ut & kolla så
allting står rätt till.

Ett av mina finaste minnen med dig var när du körde mig
i din gamla amazon, du var stolt över den bilen och jag var
glad som fick turen att åka med på en tur. Endast 5 år gammal.

Det är jobbiga tider, tårarna kan rinna nerför min kind ofta.
Men jag har mina omtänksamma vänner som alltid finns vid min sida. 

Själv är jag inte bra på att stötta & hjälpa andra men jag försöker
så gott det går, precis som min farfar gjorde.

<3 jag älskar dig

Kommentarer
Postat av: J.

Finns alltid Linda, vet att det är jobbigt. Men det blir bättre, någon dag, även om det inte känns så nu! <3

2010-05-30 @ 21:42:55
URL: http://pottfisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0