-



Du stod mig nära fastän det inte kändes så alla gånger.

Men du skyddade alltid mig och ville bara mitt bästa.

Jag kände att det blev för mycket ibland och vissa gånger blev
jag arg och ville att du skulle försvinna.

Du kunde också få dina utbrott på mig.
Men vi blev snabbt sams efter att ha fått pratat
igenom problemen.

Många har talat om för mig att dem ser dig i mig.
Det stämmer nog. Jag har fått ärva din ilska och snällhet.

Vart än i världen jag ska vandra så vet jag att du
alltid finns i närheten och stöttar mig.

Även om du inte finns till i livet längre.

Jag saknar dig så jävla mycket farfar !
<3








Kommentarer
Postat av: J.

Du är stark Linda, glöm inte det <3

2010-11-28 @ 01:42:58
URL: http://pottfisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0