25 / 11 - 10

Första praktikveckan är snart avklarad.
Jobbar imorgon också, sen är det 3 veckor kvar till jul.

Det har gått förvånadsvärt bra, personerna är härliga & trevliga.
Dem är dutkiga på att visa hur arbeten ska gå till och dem är
mycket hjälpsamma.

Sånt är viktigt tycker jag, är man en praktikant och är osäker
så ska människorna på arbetet rycka in och hjälpa till.

Just denna vecka har varit hel snurrig. Jag har upprepat samma
grej två gånger till samma person, det gällde på pratikplatsen.

Låter säkert inte helt galet. Men tro mig, det vare!

Glömde bort en körlektion, tänk vad det är lätt att ta miste
på en tisdag och torsdag. Dem är jävligt lika varandra!

Igår missade jag inte körlektionen, som tur var.
Då hade jag med mig min söta vän julia.

Jag kände mig osäker & svag när jag körde.
Slarvade med ett par moment. Dem viktigaste!

Annars gick det kalas. Julia var snäll som åkte med.
Jag känner mig lugnare att ha någon i baksätet.

Har inte börjat att pynta än. Det ska väl hinnas med i helgen!
Kanske ska ta och baka något? Får ta hampe till hjälp, ska vara
barnvakt åt honom hela lördagen, ska bli mysigt att få rå om honom
på egen hand.

Hoppas det blir så!

längtar till jul. kommer bli en himlans massa mys & trevligheter!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0