fredag hela veckan,

Sov hos vicky i onsdags till torsdags, det var jättemysigt!
Spelade lite kort, lite dator, mycke prat & skratt, kollade även
på paradise hotel och bonde söker fru, haha.

Kvällen blev väldigt lyckad! lär göras om nån gång. 

Igår var skoldagen rätt så lugn, efteråt gick jag, jenny, ida
mathilda & hennes syster ner på stan, skulle fika men
det slutade med att jag köpte mig en stor nacho tallrik. Love!

Gick vidare till körskolan, pluggade teori.
Nu jävlar ska det sättas fart så att körkortet blir mitt.

Finns sjukt mycket saker jag vill göra, och då behövs det
ett körkort och en bil.

Sitter i skolan nu och väntar på att få gå till mattelektionen.
Inte så sugen på att räkna, men.. har bara matte och sen
teori på matlagningslektionen, sen är dagen slut!

Efter skolan ska jag följa med linn ner på stan, köpa godis
och lite så, sen hem till henne för myskväll!

Imorgon ska det köras så det ryker !



<3


Kommentarer
Postat av: J.

Sv: självklart stämmer det! :D <3

2010-11-15 @ 22:54:36
URL: http://pottfisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0