Jag älskar lov!

Igår kväll övningskörde jag hem till linnéa.
Det gick ypperligt! Förutom ett motorstopp som sluta i lite kaos.
Men jag löste det tillslut. Duktig tjej!

Kom dit, fick glass, snacka & grejade.
Sen gick vi och la oss runt halv elva.

För imorse skjutsa linnéas mormor in oss till sala.
Där jag gled in på banken och tog ut pengar.

Tog tåget ner till v-ås. På bänken satt vi söta och glada
och hade kunnat missat tåget, Linköping ligger närmare än
vad man tror. Hahah, galenskaper!

Väl framme så gick vi runt i affärer, käkade nacho tallrik
och jag är nog den segaste människan! älskar mat, lika bra att få njuta.

Innan vi tog tåget hem igen så köpte vi glass på donken.
Den glassen är oslagbar! Köpte några julklappar.

1 november idag. Veckor & månader glider fort förbi.
Längtar asmycket till juuuul.



woho!



Kommentarer
Postat av: Linnéa

men vafan linda den där bilden hatar jag ju!!!!

Du ska få igen ;) <3

2010-11-02 @ 18:21:03
Postat av: Linda

hahaha, just därför! du brukar ju jävlas med mig :D

Jag tycker om dig mycket iaf! <3

haha visst ;)

2010-11-02 @ 19:58:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0