Äldre män

Sanningen är den att jag har fått en förkärlek till äldre män.

När jag var med mina vänner på stan förra veckan så såg
jag ju en karl sittandes inne på ett café, han hade just det
som jag tycker är charmigt hos en man.

Karln hade ljusbrunt hår, det spretade ut lite från huvudet.
Förstå mig rätt där! Han log inte just då jag spanade in honom
men jag kan tänka mig att hans leende är oemotståndligt.

Det är just sånt jag gillar! mums.

Bärgis att han hade familj, 2-3 barn som väntade där hemma
på sin urtjusiga fader.

Jag vet inte exakt vad det är som har fått mig att titta
på äldre karlar, det är väl bara så att dem har vuxit till sig
och har fått just *det* som jag letar efter.

Kalla mig knasig, tokig, eller spritt språngande galen!

Dem äldre karlarna gör mina knän lite extra knäsvaga.




Två snygga män! Ola Forssmed & Kim Sulocki.






Kommentarer
Postat av: J.

Jag kallar dig nog allt det där Linda, haha! :D

Ojoj... du är härlig du! :D

2010-10-31 @ 16:24:28
URL: http://pottfisk.blogg.se/
Postat av: eroooticaaa

Hej! Kolla gärna in min sex & kärleksblogg. Det kan ju vara kul med något annorlunda, roligt och lärorikt:)

Där skriver jag verkligen om allt, och jag har en massa kategorier som för henne/honom, mellan våra lakan, gästbloggare, sexnoveller, kontakta mig, veckans sexställningar, sextips, och massa mer:)

2010-11-01 @ 19:56:39
URL: http://eroooticaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0