helghelg!

Dags att skriva av sig lite om helgens bravader.

På lördag morgon vaknade jag tidigt så gick upp
och började baka både muffins och en sockerkaka.

För på eftermiddagen fick vi besök av mormor, morfar
min ena morbror och hans fruga.

Blev ett par riktigt mysiga och roliga timmar tillsammans
med dem!

Senare på dagen så kom linnéa hit med sin galet
stora packning, aldrig sett så mycket väskor på
en och samma gång, hahah.

Jag fixade ytterligare ett par sidor i mitt album
och hon grejade med sitt.

Rummet såg ut som värsta tomteverkstaden,
sött och charmigt!

Hann titta lite på dansbandskampen, mys!

Käka smörgåstårta sent på kvällen, fan va gott det är !
Berättade mina fina natt historier, man sover bättre om
man får höra några sånna! inte sant L?

Vaknade med ett trumpetande! hahah, mår du bra?
Åt frulle, fixa lite och sedan ut på en prommis som
slutade med att vi liftade med pappsen.

Många skratt & pratstunder, gillas mycket.
En väldigt bra & fin helg. Tackar för det!




-




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0