Sthlm i våra hjärtan

Igår morse for vi iväg till huvudstaden, stannade och fikade på
Ekolskrog. Har varit där ett par gånger förr, det är ett mysigt ställe!
Jag rekomenderar det starkt!

Kom fram vid typ halv ett, då börjdade vi gå mot Gamla stan.
På vägen dit så fotade jag och brorsan lite granna. Mys!

Vi gick även in i ett par affärer, där jag kunde köpa min
efterlängtade bok! Robert Gustafssons självbiografi.

Medans vi gick på gatan så mötte vi ingen mindre än
jurymedlemmen Andreas Carlsson i vimlet.

Han ser läskigare ut i teven än i verkligheten.
Ångrar lite nu att man inte gick fram och sa hej!

Hade varit kul! Men iaf, när vi väl kom till restaurangen
beställde vi in mat, åt kyckling & ris med en sås.

Hur gott som helst var det!

Gick runt lite och kollade, tog oss en titt på slottet.
Lika vackert som på bild.

På väg hem stannade vi åter på Ekolskrog,
brorsan var sugen på choklad.

Köpte det och sedan begav vi oss hemåt.
Stannade på Åkra och köpte med oss en
smörgåstårta som vi sedan satt och mumsa på.

Stockholmsresan var supermysig och jättetrevlig!
Tack kära family! hade en toppen dag som sagt.

Solen sken hela dagen lång, ett extra plus!



















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0