besök, kebab och val - en skön söndag!

Ellinor kom hit i förmiddags, kändes ovant att se henne kliva ur
bilen alldeles ensam.

Vad tror ni att vi gjorde? fotade såklart. haha
det är våran grej som sagt.

Men ack vad skojsamt det är! 

Hon skjutsa oss till färnbos finaste restaurang.
Nåja, den ända som finns! åt kebab och sedan
lämna hon av mig hos min syster och själv for hon hem.

Supermysigt vare!

Idag fick jag rösta för första gången.
Hur det gick? tja, det var rörigt och knepigt.

Dels visste jag inte vilket parti jag skulle
ta och rösta på, och för det andra fanns
det två saker till man skulle rösta på.

Mina röster kommer troligen inte vara giltiga.
För jag minns inte riktigt om jag la samma färg
två gånger fast i två olika kuvert. Hänger ni med?

duktiga jag


Kommentarer
Postat av: sanne

haha, får hoppas det går bättre nästa val om 4 år! ;)

2010-09-19 @ 23:23:58
URL: http://sannestrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0