saturday ,-

Vaknade av ett hej dundrade tjohej utanför mitt källar fönster.
Det var min galning till bror som härjade.

Någon hade glömt att lägga ut en nyckel så då var det
jag som fick ta smällen. De var bara att masa sig upp
och se glad ut.

Brorsan hade med sig sin vän, stackars honom som
fick se mig och mitt humör!  hahah

Drömmer du mardrömmar nu, så ber jag om ursäkt!

Fick iaf sällskap vid frukosten. Nice!

Bråkat med farsgubben ikväll och det var inte
särskilt lyckat... Smidiga linda har varit i farten!

Hans ilska brukar gå över, vänta tills han fått i sig lite mat
och fått sett sitt favoritprogram på tvn.
Då är det som ingeting har hänt.

Ikväll är min älskling med i dansfeber och
det får jag absolut inte missa!

ciao amgios!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0