1 april

Har ni blivit lurade idag? Jag har blivit lurad.. Av Kajsa, den rackarn.
Nästa år får hon allt ta och passa sig!

Lagade mat tillsammans med Ina idag, gick rätt så bra.
Det blev ris och en god köttgryta. Mums

Ikväll har jag umgåtts med Ellinor, hon bakade en supergod
kladdkaka medan jag själv var lite lat. Så ska det va!

Pratade om allt mellan himmel & jord, alltid bra att få snacka ut
med sina vänner. Mycke skratt också!

Vi hann även med att käka chips & dipp, efter en massa magont
så övningskörde jag hem henne, det gick bra till en viss del.

Jag får ju lätt panik när jag inte vet hur jag ska hantera körningen
men med hjälp och stöd ifrån både henne och pappa så kom vi fram
välbehållna.

En kanon fredag!

Gårdagens telefonsamtal med Jeppa.

J: Det är första april imorgon!
L: Nej, det är väl på fredag ?

hahah, snacka om att jag är förvirrad vissa gånger.




Min favvo bild på oss !

Kommentarer
Postat av: J.

Kajsas skämt suger!

där bor faktiskt mormor, tro't eller ej ;)

du är rätt förvirrad ibland, haha :)

2011-04-02 @ 12:29:28
URL: http://pottfisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0