Lördagsmys & en överraskning!

Jag har varit lite seg på att skriva men bättre sent än aldrig!

Förra lördagen åkte jag hem till Jeppa, vi cyklade ner till Coop för
att handla mat & grejor, en härlig cykelresa som slutade med världens
träningsvärk för min del! haha, roligt var det.

Sen for vi iväg och hämtade Klara som inte visste att vi skulle hämta henne.
Alltid lika kul att få överraska någon.

Kom hem till J igen, och efter en stund klev Gabriella in i huset
och efter ett tag så kom även Kajsa dit.

Vi lagade mat, det blev pajer och till efterätt hade Jeppa gjort en
väldigt söt pannkakstårta, riktigt god!

Det blev en hel del ätande, mycket skratt & prat.

Spelade även med andra ord, ett underbart spel!

Och vi körde också Twister, jag var med typ 2-3 gånger och tro mig
det räckte gott och väl för min del! haha, stela Linda är i farten.

Allting var sjukt skoj och vi har mycket tok för oss. Det gillas!

Tack så mycket flickor för en otroligt mysig & rolig helg!
Måste göras om snart igen!









Vill också passa på och gratta Klara en gång till
för idag fyller hon nämligen 18 år.
Hoppas du har haft en fin dag!
<3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0