Skärtorsdag!

Här kommer en snabb uppdatering vad som har hänt dem senaste dagarna.

I söndags var jag och mamma som sagt till nya Ikea, riktigt fint och stort vare.
Köpte inget på ikea trots att jag var på jakt efter lite ramar men istället hittade
jag ett par skor och en present till Hampus.

I måndags övningskörde jag till Uppsala, hela resan gick bra tills vi
kom fram till trafikljusen, det blev ett motorstopp, inte så lyckat.
Men vi kom fram tillslut. Träffade köksgänget, jobbade lite och hade en rolig
dag hos dem.

På kvällen var jag hos Anette då var vi iväg på lite scrapbooking.
Hade en mysig och trevlig stund!

I tisdags hände inte så mycket förutom att jag var in
på teorikurs, jeppa & klara var även där! mys.

Och igår var det också teorikurs på körskolan, skönt
att bara ha två gånger kvar nu.

Idag var jag, mamma, Marie & Hampus in till stan och handlade
mat till helgen osv, tänk vad mycket tok det kan bli när syster är med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0