Storsjöyran, en gång till!

Ni har ju fått sett bilder, och efter ett par veckor så har jag
bestämt mig att skriva en lite om yran också!

Jag ska först och främst berätta att norrlänningar är bland
dom trevligaste varelserna som vandrar på denna jord.
Med deras sköna dialekt så kan dom charma vem som helst.

Det fanns gott om dom på yran.

Något annat det fanns gott om på yran var ordningsvakter.
Först ville jag kasta dom i sjön, men när dom hjälpte oss med
tältet så blev jag nästan kär. Snälla människor!

Artister fanns det också, Håkan var sjukt grym live.
Skulle vilja se honom igen, en mycket häftig kille!

Alla artister hade ju sin egna charm!

På vårat område fanns det både toaletter å duschar.
Det var ett stort plus! Inte så kul med kallvatten men
solen värmde oss gott igen.

Och grannar fanns det också, dom var många!

När jag nämner detta så kommer jag och tänka
på go fika gänget, dom hade sin galna idéer men
dom var roliga och härliga! haha ååh.

Jag saknar dom!

Jag vill också nämna att det var en vakt som tog tag
i min arm. Nu låter det som om värsting Linda har varit i farten
och gjort något dumt, nejdå jag hade bara vinglat lite..

Storsjöyran var min allra första festival och den var Oslagbar!




<3















Kommentarer
Postat av: J.

Yran var supermys! Kommer som sagt leva på det länge :D <3

2011-08-20 @ 17:48:17
URL: http://pottfisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0