Alla hjärtans dag!

Att möta ens rektor det första man gör en tidig morgon är en bra start på dagen!
Han är allt bra stilig! Man blir alldeles glad inom sig.

Haha, jag är inte riktigt klok.

Började med fitness, vi körde styrka och hade en slags hinderbana runt omkring
oss och jäklar vad drygt det var, jag blev helt slutkörd efter ett par varv.

Efter skolan gick jag, Ina och Emelie ner på stan, kollade i affärer
å vad man blir shoppingsugen, jag längtar jättemycket tills lovet.

Pappa har nämligen lovat mig att han och jag ska åka till Stockholm.
Jag skulle få övningsköra dit också, det är en superbra träning!

Håller tummen nu på att han inte har glömt bort det.

Ha en fortsatt trevlig kväll allesammans!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0