Dag 17 – En person jag vill byta liv med för en dag – och varför.

Personen som jag vill byta liv med för en dag är faktiskt Anna Haag!
Jag gillar ju inte skidor särskilt mycket, men tänk er att få tävla och komma
först i mål, hur häftigt skulle inte det vara ?

Hon är en duktig skidåkare som alltid är pigg och glad, det låter nästan som mig!
Om man bortser ifrån skidorna.

Anna verkar vara en härlig och rolig tjej!
iallafall de gånger som jag har sett/hört henne på tv.

Och att få kramas med hennes karl skidåkaren Emil Jönsson vore inte så himla läskigt!
Då kan vi sitta och prata om hans insats i fångarna på fortet och hur duktig
han är på sin sport.

Önsketänkande. Men nu fick ni svaret på vem jag skulle vilja vara för en dag!





Nybliven skidåkare ? Linda Haag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0