Dag 22 – Min reaktion när jag ser mig själv i spegeln.

Vissa dagar kan jag få mig en chock över att se mig själv i spegeln
och då tänker jag kroppsmässigt i första hand, jag är inte precis vältränad.

Mina lår är rätt stora, men det är för att jag har spelat fotboll i yngre dar.
Just den biten är en del som jag brukar skylla på.
Jag kan ju lova att jag har starka ben iaf!

Bara att sätta igång och träna på allvar.

Jag är en person som lätt ger upp trots att jag försöker och kämpar.
Men man får se en ljusning i det hela, oftast ger det ett bra resultat!

Både fitnessen och idrotten i skolan är en stor hjälp
och förhoppningsvis ska våren komma snart så man kan ta sig
långa promenader utan att halka, sen är det underbart att få cykla
ett par kilometer.

Önska mig lycka till i min såkallade träning! 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0