Lill lördag!

Solen har varit framme hela dagen, och den har värmt må ni tro.
Vi började dagen med svenska, vi gjorde ett par frågor och fick gå
tidigare, skönt!

På mattelektionen härja vi mest, haha.

Tog lunch, efteråt gick jag, Ina och Julia till coop och gick
en snabbis på stan innan fitnessen skulle börja, idag stod
det spinning på schemat.

Jag försökte ta mig en liten paus ifrån cyklingen, så fort jag
började att sakta ner så skriker Mats: ANDERSSON! och ler.

Jag tordes inget annat än att fortsätta, det var bra att han skrek
för då blev jag ännu mera peppad.

När lektionen var slut så gick Julia, Ina och jag iväg ner på stan
för dem skulle sola och jag väntade så snällt på dem.

Julia och jag följde med Ina till hennes buss, och sedan gick
vi till johanssons och delade på en blåbärssemla, smarrigt!

En mycket mysig och trevlig dag!



Vill ha sommar och denna goda drink!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0