Utmaning!

Jag har blivit utmanad av min vän Jeppa!

Hur länge har du bloggat?
Det blir 2år nu i Mars.

Hur många bloggar återvänder du till regelbundet?
Om jag säger såhär, så läser jag mina vänners och bekantas
bloggar väldigt ofta och jag brukar återvända till dem oavsett
om dem har skrivit eller ej.

Av de bloggar du läser, hur många är dagboksbloggar och hur många är ämnesbloggar?
Dem flesta är dagboksbloggar.

Tycker folk som känner dig att du är dig själv i din blogg?
Jag har inte frågat, men det hoppas jag på.

Har du hittat en gräns för hur privat du vill vara i din blogg, eller tänjs den gränsen hela tiden?
Ja, jag har en hel del som jag inte tänker skriva om. Det stannar hos mig!

I vilken utsträckning bloggar du för att få bekräftelse?
Jag skriver för att minnas olika saker som jag har gjort, och vad som händer/ har hänt i mitt liv.
Det där med bekräftelse behöver jag inte.

Har du träffat människor irl, efter att ha träffat dem via bloggen?
Vad menas med irl? Ni får ett bättre svar så fort jag har fått hjälp med vad det betyder.

Tror du att det är skadligt för vissa personer att blogga?
Svårt att säga.

Hur ser bloggandets nackdelar ut för dig?
Nackdelarna är att det ska krävas lust och ork för att skriva, för tid har jag gått om.

Tror du att du fortfarande bloggar om 2 år?
Jag ska försöka hålla bloggen i liv ett tag till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0