1 januari

Mitt första inlägg för i år. Igår/förra året, haha man vet ju inte
hur man ska skriva.

Hur som helst så kom Jeppa hit på kvällen,
visade henne min klappar å lite så
innan det var dags för 3rätters middagen, så himlans gott!

Satt & pratade, skrattade och sedan satte vi oss och skrev
ner lite nyårslöften och sen blev det tok av allt!

Pratade om allt mellan himmel & jord, en favorit i repris
kan man säga! mys.

Framåt tolv gick vi ut och såg fyrverkerier och fotade åså.
Gick in och skålade, satt ett tag & pratade sen somna vi inte förns
framåt tre.

Jag vaknade upp med en sju jädra huvvevärk. Några glas för mycket?
haha, jag vet inte ja.

Fixade iordning frukost åt min söta vän, hoppas du blev glad J!

Kikade på filmer, sen spela vi lite spel innan hon åkte hem till sig.

Ett kanon bra slut/början på det nya året!

Hoppas att 2011 har något spännande att erbjuda.

Hade myskväll med mor & far, tittade på polisskolan.
En av de roligaste filmerna. En av huvudkaraktärerna
är inte lite snygg heller.

Såg också på fångarna på fortet, haha bloggkatterna!
Man ville ju nästan byta kanal. Roligt att se ändå!






Hade en superbra & rolig kväll! tack kära du!




Kommentarer
Postat av: J.

Nog blev jag glatt överraskad kan man säga! :)

En mycket mysig nyårsafton tycker jag, tack för att jag fick komma! :) <3

2011-01-02 @ 01:59:15
URL: http://pottfisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0