12/1-11

Kändes inge vidare att stiga upp imorse, det första man tänkte
var på, hur ska jag orka denna skoldag?

Dagen har varit bra trots allt.
Började med att jag slira in på skoldagen, det var ruskigt halkutt ute.

Halkutt betyder halt. Haha, jag och mina egna ord.
Det är inte lätt alla gånger och förstå vad jag snackar om.

Mötte upp några av mina härliga klasskompisar, åsen
har dagen bara varit väldigt skojsam.

Åkte med mamma hem, vi var och hälsade på
min morbror & hans fru, satt & pratade medans vi
fick gott fika. Mycket mysigt och trevligt, tack kära ni!

Perfekt efter träningspasset i skolan, det är så jag tränar!

Imorgon har vi endast två lektioner, galet skönt!

Jag vill så gärna ha sommarlov, bara få njuta av ledigheten
och inte tänka ett dugg på skolan!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0