18januari

Igår fyllde min lilla mormor 75år, det firade vi med smörgåstårta och annat smarrigt.
Det var en jätte trevlig eftermiddag/kväll.

Men denna morgon började inte alls bra.
Jag börjar med att låsa in mina skåp nycklari klädskåpet,
som tur var kom vaktmästaren förbi och klippte upp det.

Ingen rolig start inte. Fick hjälp med uppdukningen av mina goda vän Julia.
Jag har alltså fått servera på egen hand idag, det var jätte roligt och det var
en super bra träning!

Glömde att ta fram ett par saker i början, sånt som händer när man är nervös.
Sen stressar jag upp mig själv också, jag blir liksom rädd om saker & ting går
helt åt skogen.

Egentligen är det inget jag borde bli rädd över, men jag blir lätt ängslig och orolig
över saker. Speciellt om jag ska göra det på egen hand.
Måste jobba på mitt självförtroende.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0