20/1-11

12 sanningar om mig själv!

- Har fobi för råttor.

- Jag städar väldigt ofta, oavsett om det behövs eller inte.

- Jag är en tidspessimist.

- När ingen ser på, då släpper jag loss & dansar/sjunger till musik, gärna på
högsta volym!

- Är väldigt svag för sötsaker, särskilt choklad!

- Mitt drömjobb är att få bli bartender.

- Jag har aldrig varit utomlands.

- När jag var mindre spelade jag fiol.

- Jag är rysligt svag för värmländska dialekter! det kan man kalla för Örongodis.

- Ingen har väl heller missat att jag är storm förtjust i dansband, haha jag är inte
som alla andra!

- Min drömresa går till New York.

- Min vänstra tumme är inte som många andra tummar, den är kort och rund.
Pappa brukar säga: ska vi hämta hammaren och banka ut den?



En tuff brud i lyxförpackning!



Som innerst inne är en smått galen bond flicka!


Kommentarer
Postat av: Uttan!

Hade jag ingen aaaaaaaaning om ;)



Du glömde skriva att Du är snäll och rar också.



Kram!

2011-01-20 @ 21:48:33
URL: http://hemmahosuttan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0