Dag 9 – Mina syskon.



Min storasyster Marie!

Hon kan ha ett sju jädra humör, hon kan bli rasande
men samtidigt är hon den bästa syrran man kan tänka sig.

Marie ställer upp så gott hon kan och finns till när man
behöver henne som mest!

Det tråkiga var/är att hon flyttade hemifrån när hon var 16 år
så jag kan ärligt säga att jag knappt minns så mycket från
den tiden då hon bodde hemma eftersom det skiljer 12 år på oss.

Vissa minnen får jag upp, men dem törs jag inte skriva här!
haha, dem sparar vi till en annan gång!



Min storebror Erik!

Lik syrran så är också hans humör gudomligt,
men innerst inne är han en riktig ängel.

Erik är en supersnäll människa, en person man verkligen
kan lita på och han finns också där när man behöver honom
som mest!

Han bodde hemma ännu längre än vad Marie gjorde så
det blev att jag såg upp till honom på ett annat vis.

Jag minns hur jäkla kul vi kunde ha, när vi spelade data spel
sent på kvällarna och massor av annat ståhej!

Mina älskade syskon, jag älskar er!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0