16/7 En mysig dag!

Dagen började med sång och paket från mamma & pappa, vacker sång som alltid!
Vid typ tolv kom först min granne Lisa och strax efter dök mormor och gänget upp.

Fick jätte fina presenter utav dem alla! Vi fikade å bara hade det mysigt.

Sen var Lisa gullig och skjutsa fram mig till morbror, för där skulle jag
åka med moster å morbror lasse till västerås, vi var på rally idag igen.

Det var hur roligt som helst! Någon träff med Kenny Bräck blev det aldrig
men jag fick se när han for förbi i sin bil och igår fick jag ju ögonkontakt med honom
som ni fick läsa om i ett tidigare inlägg och det mina vänner, det är fina minnen!

Tack för alla fina gratulationer som jag har fått under dagen!
Alla är så himla goa!! En mycket glad linda.

Imorgon ska det firas lite till, då kommer min yngsta morbror och hans fru hit.
Kommer också bli mysigt!

Jag har haft en sjukt bra födelsedag!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0