6/7 - Grattis min vän!




Idag fyller du 18 år, och du är inte längre liten men
i mina ögon kommer du alltid vara min lille J.

Kommer aldrig glömma skoldiscot, haha en klockren kväll!
Påsken, nyårsafton, tältning på valborg, alla spelkvällar
dancing queen, tårtbakning, springturer å en massa annat skoj.

Våra minnen är oslagbara och jag hoppas vi får fler!

Jag hoppas att du har haft en kanon fin dag och
att du har ätit mängder med tårta, och fått många
presenter!




Grattis ännu en gång bästa Jeppa! Jag älskar dig bus.















Kommentarer
Postat av: J.

Ååååååh, vad söt du är :D <3

Våra minnen är underbara, och fler hoppas jag definitivt att det blir! :D

Puss på dig vännen, du är bäst! <3

2011-07-10 @ 02:44:45
URL: http://pottfisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0