Måndag

I lördags tillbringade jag störren delen av dagen hos mina goa grannar!
Jag å lisa kollade på filmen Dansar med vargar, den var hur lång som helst
men den var faktiskt rätt bra. Fick jätte god mat också, grillat det är grejor det.

Igår kom Jeppa å Klara hit så prövade vi att sätta ihop tältet, det gick väldigt bra.
Fikade, pratade och hade det bara mysigt!

Imorse ringde resursen och frågade om jag kunde jobba, då vare bara
att masa sig upp ur sängen och åka iväg. Var inte särskilt taggad för att jobba
men i augusti kommer det pengar! Det tackar jag för.

Har förberett kläder & saker inför Östersundsresan!
Om vädret är på vår sida så tror jag att det kommer bli riktigt roligt å trevligt!

Dags att fortsätta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0