Måndags kväll

I måndags kom Klara hit på eftermiddagen så började vi att baka
en tårta, och sedan lagade vi iordning en jätte god pastasallad.
Senare på kvällen kom Kajsa, Gabriella och en smått överraskad Jeppa.

Jeppa fyller nu i veckan som kommer så då passade vi på att överraska
henne. Jag tror hon blev väldigt glad!

Åt mat, tårta, spelade spel, spelade även kubb, haha måste säga
att jag och kajsa äger på kubb! vad säger ni flickor? lite mer träning
så vinner vi allt sen.

Vi hade även gjort frågor till Jeppa, haha dem var bäst!
Ibland har jag mina idéer. Tror även min dikt blev en
succé, vad säger du lille J?

Hade en härlig, mycket rolig å mysig kväll!



<3



Min & klaras goa tårta!

Kommentarer
Postat av: J,

Det var en mycket lyckad överraskning, ni är så goa :D <3

Dikten ska ramas in, haha :)

Tack för allt! :D

2011-07-10 @ 02:48:09
URL: http://pottfisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0