17 juni

Körningen idag gick galant, jag vill verkligen ha mitt körkort nu!
Hur länge ska jag ha kvar? Är jag så pass osäker?
Det får ta den tid det tar, men inte allt för länge hoppas jag.

Jag tror jag blir tokig på denna förkyldning, vill inte vara
sjuk längre men det ska väl gå över nån gång!

Biljetterna till Storsjöyran är bokade!! Glad tjej.
Kommer bli superbra!

Har varit hos Vicky, vi kollade på filmen
Remember me, en mycket fin film må jag säga er.
Vi åt en massa gott och hade det trevligt.

Blev också mycket skratt, prat och spelade även lite spel.
Jag tog och sov kvar också, massa mys!

I onsdags var vi till kyrkan, träffade klassen, fick betyg
och efteråt mötte jag upp Jeppa, Klara och Gabriella

Så åkte vi till åkra och köpte lite godsaker, när vi var hemma hos J så satt
vi å snackade lite, kikade på lite film, bakade en tårta, satt också och pratade
med Jeppas lillasyster, riktigt roligt och trevligt! Och sedan dök G & Kajsa upp.

Vi grillade också, inte jag men J & K var duktiga!
Älskar grillad mat, mums.

Drog ut ett tag senare, satt ute å hade det bara mysigt.
In sen, fixade iordning frukt å choklad, kikade på film.
Familjen Robinson, en söt tecknad film.
En mycke mysig dag/kväll!

Tack alla som gjorde min sista skolvecka väldigt bra!
Nu ska jag samla all min energi och bli pigg igen.





Kommentarer
Postat av: Gabriella

Det var mys att få träffa dig när det var så längesen sist! Krya och ha ett superbra sommarlov :D

2011-06-19 @ 15:29:18
URL: http://gafj.blogg.se/
Postat av: J.

Inga olyckor denna gång? ;)

Jag och Klara var supergrillarna, för du har ju lärt oss :D <3

2011-06-22 @ 18:43:36
URL: http://pottfisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0