5/3-11

Igår åkte jag och pappa till Stockholm. Det var en superhärlig dag!
Vi åt god mat på Tyska brinken i gamla stan, gick i affärer och fikade
inne i Sturegallerian.

Varken jag eller pappa köpte något speciellt, jag var på jakt
efter en ny väska och ett par jeans, men hittade inget som jag
var sugen på.

Jag fick även övningsköra en bit, närmare bestämt till Ekolskrog.
Medans jag körde så körde en polisbil om oss, och han blinka till.

Jag utbrast: Pappa, polisen flörtade med mig!
Pappa svarar : Linda, det kallas för att tacka!

Haha, det var roligt!

Tack så jätte mycket pappa för en härlig, rolig och mysig dag!



Slottet.



Dessa fina strumpor fick följa med mig hem iallafall!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0