Måndag 28/3 - 11

När vi hade gått våran promenad på idrotten så gick jag och mötte upp Ellinor.
Hon skulle fixa med sitt skolarbete och behövde min hjälp.
Resultatet får vi inte se än. Den som väntar på nått gott väntar aldrig för länge!

Efteråt träffade jag Matilda, vi fikade, skrattade och pratade om allt & inget.
Länge sen jag träffade henne, så det blev en supermysig stund!
Hade en rolig busstur hem också.
Inte visste jag heller att de skulle vara så jobbigt att gå till coop.
Vi och våra knasiga idéer! haha

Kvällen avslutades med ytterst lite pluggande, ett mejl ifrån en fin släkting
och en mumsig pizzabit att avnjuta.
En underbar måndag!



Old times !








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0