Till dig J!




På ett skoldisco vi träffades du och jag,
tänk vilket bra drag det va!

Många fina minnen har jag och du, allt ifrån ett hopp till
ett dancing queens lopp!

Sjunga, dansa, skratta & äta är vår sak, du är en mycket go krabat!

Jag är glad över att få ha dig som min vän, jag vet att du kommer
bli herr Hellströms tjej sen.

Du lyssnar alltid på mig, även om det handlar om en dansbandsgrej!

Vi är som piff & puff när vi vinner över Kajsa i fia med knuff!

Jag älskar dig min vän, jag hoppas att du läser detta igen!












Kommentarer
Postat av: J.

♥!!

Världens bästa Linda är du allt! :')

Bilden och allt, haha! Du är så härlig, får ju nästan spatt :)

kärlek till dig Linda! <3

2011-03-10 @ 22:26:31
URL: http://pottfisk.blogg.se/
Postat av: Kajsa

sv: haha tack så mycket! :) Jag kände mig lite duktig faktiskt.. hihi. Ja det tycker jag också att vi får lov att göra! :) Dock inte den här helgen, ska träffa Fredrik då, men det kommer ju fler helgisar :D

2011-03-15 @ 19:21:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0