Torsdag!

Veckan har gått rysligt fort! Hade min meny i tisdags, jag och Emelie
var i varmköket, det gick faktiskt bra! Jag fick lite saker som jag lär
tänka på men gästerna fick mat och det var huvudsaken.

Idag hade vi läxförhör på alkholhanteringen, det kändes bra trots
det lilla som jag hade pluggat.

Efter skolan gick jag å Jenny ner på stan innan våra bussar kom.
Köpte mig en tröja, bild kommer sen!

När jag kom hem till färnbo så gick jag hem till morbror & "moster"
satt å pratade, skrattade, fikade lite, sen visade Anette bilder från
deras bilder, såg en bild på mig, haha tänk att jag har varit så liten!

Tack så mycket för att jag fick komma och hälsa på, jag kommer snart igen!

Mamma är på spa med en väninna, så pappa och jag har semester!
haha nejdå.

Imorgon är det fredag, känns skönt med helg igen!


Kommentarer
Postat av: J.

jag fick mitt inlägg tillslut :D

vad bra att menyn ordnade sig :)

2011-03-10 @ 21:49:56
URL: http://pottfisk.blogg.se/
Postat av: Uttan!

Tack för besöket. Och Du är så välkommen åter!



Kram!

2011-03-11 @ 16:01:57
URL: http://hemmahosuttan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0