2 maj

Praktik idag, och jag kan säga att jag inte trivdes så himla bra.
Han som jag jobbade med verkar vara en sju jädra sprätt för han
gnällde på hur jag skar rödlöken, hur jag arbetade osv.
Vilken dåre!

Jag har svårt att ta in saker i huvet och få det att fastna där
och därför måste man vara tydlig när man berättar/visar.
Något som han hade inte kunde. Usch! jag blir så trött.

Kanske är jag lika trög? Jag är iallafall gladare & sötare
än vad han någonsin kommer att bli. Där fick jag till det!

Hoppas morgon dagen bli bättre annars kan det hända
att det smäller!

Detta blev inget glatt inlägg känner jag.




Kommentarer
Postat av: Ina

Imorgon blir garanterat bättre, då träffar du nog mig ju :D haha. Nu blev jag lite nervös, hoppas det är bra för mig i bageriet iaf, och att det blir bättre för dig! :)

2011-05-02 @ 23:10:40
URL: http://inamatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0