26/10

Som ni läste tidigare idag så provade vi ut studentmössorna.
Vilken häftig känsla det var!
Studenten känns så nära men det är ju en hel termin kvar.
3 år gick fort, då borde även en termin flyta på rätt så bra!

Efter provet som kändes sådär så åkte jag och Klara ner på stan.
Vi fikade och gick lite i affärer, köpte ännu en julklapp.
En hel mysig eftermiddag med min käre vän.

Längtar massor till juletider, då man går i affärer & handlar julklappar
pyntar en gran, lyssnar på julmusik, bakar/äter pepparkakor, pyntar hela
huset med tomtar osv. Det kommer bli galet mysigt!


<3




Kommentarer
Postat av: Gabriella

STUDENTEN :D haha, jag gjorde om min mössbeställning nu till en mössa med hälften så mkt skit som kostade hälften så mkt :L kommer säkert ändra ännu mer, haha.

2011-10-26 @ 20:52:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0