En snäll praktikant!

Idag fyllde en utav cheferna år, jag hade fixat en liten present till henne.
Hon blev jätte glad! Eftersom jag gillar att göra människor glada så blev
även jag extra glad när hon vart så glad över min lilla överraskning!

Hela dagen har varit små mysig, har fått göra lite allt möjligt. Sånt är kul!
Hellre sånt än att man bli tvingad till saker man helst vill slippa.

Dessutom har jag varit snäll och köpt en tårta som jag ska ta med mig
imorgon till köksfolket och tacka för att jag har fått varit där.

Min sista praktik dag är egentligen på torsdag men eftersom Eva
en av kallskänkorna är ledig då, så ville jag hinna att bjuda henne också!

Måste också berätta en rolig grej som hände idag, när jag stod i cafét med
fia så kom de fram en kille och han utbrast 17 kr för en chokladboll till sin kompis.
Jag ba: Om du blinkar lite fint så kan vi ju alltid sänka priset en krona, han ba: är jag inte
värd mer? Jag ba: om du blinkar fint två gånger så bjuder jag dig på en ;)

hahah, det kanske inte var så roligt som de var i verkligheten!



Kommentarer
Postat av: Gabriella

haha, tack du! :) och, haha, kan tänka mig att det var väldigt roligt att småflirta med pojkar ;D

2011-10-19 @ 18:32:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0