Höstlov!

I torsdags var jag och klassen till skogen och plockade svamp!
En mysig dag med varm choklad och mackor.

Igår var jag hem till Emma, satt hos henne ett tag innan det bar av
till sod, där vi tog oss ett par cider & köpte rosa drinkar. Hur gott som helst!

Idag mår man som man förtjänar. Undra varför det finns "dagen efter" dagar.
Dom är inte roliga. När dom flesta ska ut ikväll, så är det jag som laddar upp
med en massa gott och myser med en film. De blir fint!

Ska även passa på och säga stort grattis i efterskott till min
vän Kajsa som fyllde år igår. Hoppas du hade en härlig dag!
Längtar tills du kommer hem!

Äntligen har vi höstlov. Underbart!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0