Lista!

Ditt namn? - Linda
Födelseår? - 1992
Hur lång är du? - 1.74? haha jag tror det
Spelar du något instrument? - Nepp
Dina första tankar när du vaknar? - Ringer klockan redan? (när man ska till skolan)
Vart befinner du dig just nu? - I mitt rum
Biter du på naglarna? - jag river, ajaj inte alls bra!
Har du några husdjur? - 2 katter  
Är du singel? - japp
Vem är snyggast? - Det finns många snyggingar!
Vem vet mest om dig? - Mina vänner
Vad vill du ha just nu? - Körkort.
Ditt mål i livet? - Att få leva livet och må bra
Rädd för? - spindlar, råttor och nu på äldre dar har jag blivit smått höjdrädd
McDonalds eller Burgerking? - Donken
Sjunger du? - aa när ingen annan hör mig ;)
Vad har du för skostorlek? 39-42 beroende på vilka skor jag har
Vill du gifta dig? - Det skulle vara mysigt
Kommer du överens med dina föräldrar? - I stort sätt alltid
Din hårfärg? - ljusbrun
Skor du hade på dig idag? - svart/vita tygskor
Vad sover du i? - sov t-shirt och pyjamas byxor
Kläder du har på dig idag? - jeans, ett vitt linne, en randig t-shirt, kofta, strumpor å underkläder
Favoritårstid? - Sommar
Favoritmat och dryck? - Älskar nästan all mat. Dryck? Mjölk, det är som balsam för själen.
Hur svarar du i telefonen hemma? - aa det är linda
Hur svarar du i mobilen? - lite olika men mest aa
Sov du ensam inatt? - japp
Vad gjorde du kl 08 imorse? - Sitter i bibblan nu
Vad var det senaste någon sa till dig? - Jag pratar med mig själv nu, haha
Druckit idag? - Har inte hunnit druckit något ännu
Vad är det för väder hos dig just nu? - solen skiner lite grann 
Godaste glassmaken? - Daim! mums
Drömmer du mardrömmar? - Njae inte ofta
Favoritklädsel? - Jeans, linne å kofta
Favoritgodis? - Choklad!
Hur många kuddar sover du med? - två
Längtar du mest efter just nu? - Körkortet!
Vad luktar det nu om du sniffar lite? - näsan min är lite täppt så känner inget
Saknar du någon just nu? - Jajamen
Snus eller cigaretter? - snus
Vill du ha barn? - inte nu, men gärna senare i livet
Längtar du till din nästa födelsedag? - nästa gång blir jag 20, det kan bli farligt det ;)
Är du blyg? - var blygare förr men nu känns det mycket lättare
Tycker du att du har fin dialekt? - Jag älskar min dialekt!
Tycker du om fester? - Jadå
Tycker folk du är snygg? - hihi , jag tror att dom tycker att jag är fin
Har du använt någon hårprodukt idag? - Nepp
Vad har du för planer till helgen? - fira att det är höstlov! tjoho
Viktigaste frågan, vem är bäst? - Mina vänner, familjen, släkten och andra nära & kära.

Kommentarer
Postat av: Gabriella

bra jobbat Linda! hihi, "balsam för själen" xD jag älskar också din dialekt <3

2011-10-26 @ 09:33:43
Postat av: J.

Men Linda :(

Du skulle ju svarat att jag var bäst! :D <3

2011-10-26 @ 17:26:21
URL: http://pottfisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0