Shopping

Tidigt imorse åkte jag och Ellinor först till Erikslund shoppingcentrum där köpte
jag ett par jeans, vi gick runt lite där sedan åkte vi ner på stan och
åt varsin nacotallrik, det var gudomligt gott! Köpte också en bh, ett par skor och
två st "hemliga" påsar från glitter och i dom var det smycken åså.
Här får ni se en bild på skorna!



haha vet inte vad som har hänt med mina bilder, dom är upp och ner nu
men här är iallafall en bild på skorna och i verkligheten är dom svarta för
här ser dom gråa ut.

Har haft en mycket härlig helg! tack så mycket för allting fina Ellinor.



Kommentarer
Postat av: Kajsa

sv: Hihi tack, vi hade jättemysigt! Snygga skor har du köpt också ser jag :)

2011-10-16 @ 21:08:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0