Söndag!

Det blev inget filmtittande igår, istället blev det mat hos min syster!
Kräftor, smörgåstårta och köttfärspaj, haha en härlig kombination.
Allting var riktigt gott. Vi hade en mysig lördagskväll!

Idag åkte jag, mamma och syster till ÖB, köpte ännu en julklapp
vi fikade innan vi åkte hem, sen på eftermiddagen åkte jag och
mamma till mormor & morfar och hälsade på. Mycket trevligt!

Ikväll har jag mest pluggat körkortsteori, jag klarade fordonsdelen
är super glad!! Dock återstår repetitioner, vägmärken och nått mer
men det ska också fixas inom en snar framtid.

Har en körlektion bokad imorgon, förhoppningsvis ska det
gå bättre än förra gången, undra hur jag ska få bort min osäkerhet?
Finns det ingen kurs man gå för att få ett bättre självförtroende?


Kommentarer
Postat av: J.

Du är så duktig Linda :D

du kommer nog klara teorin snart! :)

2011-10-31 @ 00:04:23
URL: http://pottfisk.blogg.se/
Postat av: Gabriella

Åh, vilken bra idé, den kursen skulle jag haka på tror jag...Jag håller med Jeppa för övrigt! :)

2011-11-02 @ 22:18:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0