5 september

Så vare måndag igen!
Första veckan i lägenheten är avklarad, det känns bra. 
I onsdags kom Vicky & gjorde mig sällskap, mycket trevligt! 
Sen kom hon tillbaka i fredags, då gick vi ner till pizzan och åt 
kebab och passade även på att titta på fotbollsmatchen.
Hon sov även kvar här, en massa mys! 

I lördags åkte jag och mamma till Västerås. 
Fikade, shoppade och avslutaden dagen på donken, 
det var hur gott som helst! 

Skoldagen gick rätt så fort idag, efteråt åkte jag
och Mathilda till Uppsala för att leta på en praktikplats. 
Nu håller vi tummarna att dem ringer nån dag i veckan. 

Idag var också första gången för mig som jag åt Sushi. 
Det var riktigt gott, ris å lax är finfina grejor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0