2/3

Har haft en jätte mysig dag och kväll med min fina vän Jeppa.
Vi har pratat en massa, gått en promenad, fixade även lite mat
lax och potatis, mums va gott det va. Kollade också igenom gamla bilder
och pratade gamla minnen, sånt är så mysigt!

Spelade kort, åt godis och bara hade de trevligt
och senare tog vi med oss varsin kopp te och satte oss på trappen och
pratade ännu mera.

Du är så jädra bra J! Jag är väldigt glad att jag har dig.
Det hände också en asbra sak som jag är riktigt glad över!
Tack bästa du för idag/kväll, detta måste vi göra om snart igen!




<3 Min favorit bild på oss!

Kommentarer
Postat av: J.

En supermysig dag! :)

Jag är jätteglad över att jag har dig med, många fler såna här dagar lär det bli! :)

2012-03-03 @ 17:37:42
URL: http://pottfisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0