Påsklov!

Hade min sista dag på praktiken igår, det var tungt att behöva lämna dom
för jag trivdes väldigt bra. En farbror som jag har träffat varje dag i 4 veckor
tyckte de var tråkigt att jag skulle sluta så jag fick en kram och jag blev så rörd.
Han är en himla fin människa!

Fick också en blomma av personalen, den ska ni få se bild på senare.
Jag gjorde en tårta och bjöd på och det uppskattades.

När jag slutade så hämtade Jeppa och Klara upp mig så åkte
vi till Jeppa, senare kom Linn och vi åt mat och drack vin
senare blev det utgång i avesta. En riktig trevlig kväll med mycket dans.



En av dom första bilderna på min lugg och nu har jag
varit hos frisören igen och bad henne att ta bort de slitna
men nu ser det inte klokt ut. Hoppas det växer ut fort nu.

Idag har jag träffat min bror en stund och det känns så
bra att få prata med honom. Han är världens bästa bror!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0