Fredagsmys!

Veckan har gått fort och den har varit trevlig.
I onsdags hade jag lite eftermiddagsmys med min vän Jeppa
du är stark kompis och jag tyckte du var duktig!
Fikade och pratade en massa innan det var dags att åka hemåt.

Igår var det dags för restaurang och det gick bra.
Maten blev god och efterrätterna var gudomliga! Mums.

Jag har så ont i mina armar och ben idag efter idrotten så imorgon väntar
en skön träningsvärk.. haha.

Nu ikväll har jag lyxat till det med en jätte god smoothie som jag gjorde
på banan och jordgubbar.
Imorgon blir det en tripp till Västerås med min vän Alicia.


Kommentarer
Postat av: J.

Det var jättemysigt, tack igen för att du följde med :) ♥

2012-05-12 @ 15:01:37
URL: http://pottfisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0