Söndag

Igår kom mina syskon med deras familjer och syrrans svärmor hit på middag
det var riktigt trevligt och mysigt.
Senare åkte jag hem till Anniela på fest, de va många härliga människor där
och de är alltid lika kul att få nya bekantskaper.
Efteråt blev det hotellet, även där träffade jag många trevliga personer.
Även hemresan blev väldigt bra, jag är så glad över detta så nu hoppas jag
att detta slutar fint.

Har haft en kanon rolig och mysig helg!



Jag och min fina vän som var värdinnan för kvällen.



Jag och min fina vän Emmy, samt Annielas hund.



Kommentarer
Postat av: Emmyyyy

Det är Macklemore, han som sjunger Thrift shop som har spelats asmyclet på radio på senaste tiden :)

2013-04-16 @ 22:57:48
URL: http://lilem.blogg.se
Postat av: Linda

Jaha okej! har troligen hört honom sjunga, men inte tänkt på det! :) du, förlåt om de blev många kommentarer efter varann, skrev på mobilen å då ville de inte funka ordentligt, haha.

2013-04-21 @ 00:20:06
URL: http://liindaanderssson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0