Vart är du solen ?

Helt seriöst, kommer det att regna hela sommaren? hela denna vecka har ju bara
bestått av regn, regn och åter regn. På ett sätt är det bra, då kan man vara
inne å städa undan allt innan solen kommer fram, då vill man inte sitta inne
när den är framme. Igår kväll må jag säga att det var en riktigt kul kväll!
Trevliga personer och en massa skratt! Jag fattar inte, är jag den som alltid
har lättast för att skratta? haha busigt :)
måste verkligen göras om! Såg att min säng är övertäckt med en massa
saker som måste bort innan jag somnar också. huuh ja

Welcome to my life :)

Kommentarer
Postat av: Jeppa.

Måste helt klart göras om! :D

sjukt skoj, och ja Linda, du har lättast för att skratta :P

2009-06-15 @ 00:09:02
URL: http://pottfisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0