Happy!

Idag är jag verkligen superglad! För idag var dagen
då jag blev klar med min engelska!! Nu ska jag lägga
all min kraft på matten så jag blir klar. Som ni vet så
fick jag ju gå individuella programmet, där man gör
klart sina studier som man inte klarade av på högstadiet.
Iaf, så är jag suuuper nöjd över mina insatser!
Fick VG på min muntliga redovisning.Jag är stolt över mig själv
brukar sällan vara det. Just idag är en sådan dag som man måste
få vara extra stolt och extremt glaaad! Imorgon är det praktik! 
åh va ja har saknat barnen på dagiset..
Nu blire duuusch och sedan film för hela slanten!

Kommentarer
Postat av: Fröken Alicia

Naananananananananannanananannna! Tårta Linda, nu blire tårta! =D

2009-03-25 @ 14:28:47
URL: http://aliciabrusell-highheels.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0