jag fick hans rum

Titta ut genom fönstret, solen skiner idag! Är det varmt ute mån tro ?
Idag behöver jag mig en promenad. En stund på egen hand, att få rensa
tankarna och få motion på köpet, det tackar jag inte nej till!
Någon gick nyss in & ut lika fort igen, kunde de ha varit min käre far?
Imorgon är det hans dag. Han fyller nämligen år och det ska vi fira.
Nästa gång blir det ett jämt antal och kanske ett
äventyr till sthlm med mat på hans favorit restaurang!
Jag vet & känner på mig att det skulle han uppskatta!
Håller även min lilla tumme som jag har, på att min storebror kikar förbi
om inte, blir jag besviken. Jag kan känna att jag inte finns i hans liv längre.
Ändå ska han ha reda på allt vad som händer i mitt egna liv. Rätt tråkigt
faktiskt, när han ens inte frågar hur jag mår eller hur det går i skolan..

lilla J som ja brukar kalla na för :) tack för igår för ett sånt roligt
och trevligt samtal. Det behövdes! vi är oslagbara till tsm. Visst? :D
<3

På med promenad skorna och på med vantar och bege sig ut!




Kommentarer
Postat av: Jeppa

tack själv, lika trevligt som alltid :D

vi klarar allt :) <3

2009-10-10 @ 14:45:54
URL: http://pottfisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0